tirsdag 4. januar 2011

24 uker og 3 dager

I dag har jeg vært hos jordmor og det gikk veldig bra. Blodprosenten, blodtrykket og hjertelyden var bra. Det var så herlig å høre hjertelyden:) Jordmoren målte magen min og den var helt perfekt. Gutten vår vokser som han skal. 


Svangerskapet går veldig bra. Jeg har hatt lite hormonsvingninger i det siste, noe som har vært veldig posistivt. Det har vært noen perioder hvor jeg har hatt en del hormonsvingninger og det har ikke vært like lett. Det har vært slitsomt for både meg og Øyvind. De siste ukene har alt vært veldig bra:) Veslegutten vår er veldig aktiv og sparker dagen lang. Det er så godt å kjenne han sparke! Det gir meg en god trygghetsfølelse om at alt står bra til med bebisen:) Øyvind elsker å kjenne når sønnen vår sparker.


Til lørdagen er jeg 25 uker på vei, det begynner å hjelpe nå. Det er fortsatt mange uker igjen fødselen, men jeg føler at tiden går fort. Hver eneste uke som går er et skritt frem til 25. april:) Det er spennende å følge med på at magen vokser og følge babyens utvikling uke for uke. 


Formen generelt er veldig bra, det eneste som er litt negativt er bekkenløsningen. Men det er en liten pris å betale med tanke på hva som kommer. Man må ta det som følger med svangerskapet:) Det positive er at bekkenløsningen ikke har blitt verre, den holder seg stabil. Og det kan jeg leve med:) 


Bilde fra ultralyd da gutten vår var 18 uker:




Her er bilde av meg da jeg var 23 uker på vei:






Hilsen


- lykkelig og gravid:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar