torsdag 30. desember 2010

Endelig blitt blogger!

Jeg har lenge tenkt på å bli blogger, men jeg har bare ikke fått rotet meg til det før i dag. Det er lett å si at man ikke har hatt tid, men det er hva man gjør det til. Noen ganger tar ting sin tid, men nå er jeg her omsider:)


Jeg har alltid likt å skrive og føler at jeg har mye å skrive om. Det er alltid godt å få ordene ned på "papiret". 


Jeg kan kanskje starte med å fortelle litt om meg selv:


Jeg heter Elizabeth og er 26 år. Jeg bor i Oslo sammen med min kjære Øyvind.
Vi venter en liten gutt i slutten av april. Terminen er 25. april 2011. Så langt i svangerskapet går alt bra. Han er veldig aktiv og jeg kjenner at han sparker fra morgen til kveld:) Vi venter vårt første barn, så svangerskapet er veldig spennende. Alt er nytt og det er så mye å lære.


Jeg kommer til å skrive mye om svangerskapet mitt og hvordan det er å bli mamma. Ellers kommer jeg til å skrive om interessene mine og alt som opptar meg i hverdagen. Jeg er veldig glad i å strikke, hekle, brodere, lese, ta bilder, musikk, lage mat, stå på slalåm, naturen og mye mer. Ellers er jeg glad i tegne og male, men har ikke gjort det på mange år. Dette er noe jeg ønsker å begynne med igjen når inspirasjonen kommer tilbake. Den siste tiden har jeg fått interesse for scrapping og kunne tenke meg å begynne med det. 


Jeg har nok å skrive om tror jeg:) Dette var litt om meg!


Jeg håper du finner bloggen min interessant og har lyst til å følge den!


Hilsen Elizabeth :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar